I leave the gas on
我讓瓦斯開著
Walk the allies in the dark
在漆黑走穿過長廊
Sleep with candels burning
在燭光中入眠
I leave the door unlocked
留著門沒上鎖
I'm weaving a rope and
我織了條繩索
Running all the red lights
且闖盡所有的紅燈
Did I get your attention
我是否引起你的注意了呢
Cuz I'm sending all the signs
因為我正發出訊息

That the clocking is ticking
提醒你時間正在流逝
And I'll be giving my two weeks
我會給你二星期的時間
Pick your favorite shade of black
選套你最愛的黑衣
You'd best prepare a speech
你也最好準備一段致詞
Say something funny
說些有趣的
Say something sweet
說些甜蜜的
But don't say that you loved me
但就是別說你愛過我

 


Cuz I'm still breathing
因為我還在呼吸
Though we've been dead for awhile
即便我們的愛己死亡多時
This sickness has no cure
這場病好不了
We're goingdown for sure
我們只會越來越糟
Already lost a grip On this abandoned ship
這艘棄船早已失去控制
Oh …

 

 

Maybe I was too pale
也許是我太蒼白
Maybe I was too fat
也許是我太胖
Maybe you had better Better luck in the sack
也許是你有了更好 更好的選擇
No formal education
我沒有受過什麼教育
And I swore way too much
又滿口髒話
But I swear you didn't care
但我發誓你當時不在意的
Cuz we were in love
因為當時的我們是相愛的

So as I write this letter
當我寫下這封信
And shed my last tear
並擦去我最後一滴淚
It's all for the better That we end this year
在這年結束 是最好的決定
Let's close this chapter say one last prayer
就讓我們了結這篇故事 做最後一次祈禱
But don't say that you loved me
但不要說你曾經愛過我…

 


Cuz I'm still breathing
因為我還在呼吸
Though we've been dead for awhile
即便我們的愛己死亡多時
This sickness has no cure
這場病好不了
We're going down for sure
我們只會越來越糟
Already been diagnosed
結果早已診斷
So let's give up the ghost
所以讓我們放開這幽靈吧


Cuz I'm still breathing
因為我還在呼吸
Though we've been dead for awhile
即便我們的愛己死亡多時
This sickness has no cure
這場病好不了
We're going down for sure
我們只會越來越糟
Already lost a grip on this abandoned ship
這艘棄船早已失去控制
Oh …


Oh I'm still breathing I'm still breathing
Oh 我還在呼吸 我還在呼吸
Oh …

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 comic1312 的頭像
    comic1312

    Gotta Be Somebody

    comic1312 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()